Event Detail

This event has already taken place! Please make sure you are in the correct year. ×
Nov
14
Thursday
Nov
14
Thu
Learn/Aprender :: Other/Otro
Reflections of Memory / Relejos de la memoria
10:00 AM
Centro Cultural San Pablo (CCSP) *
Reflections of Memory / Relejos de la memoria Description:
Workshops and meetings marking the 15th anniversary of ADABI in Mexico. ADABI is a civil association that promotes projects focused on the rescue and conservation of the documentary heritage of our country, with the aim of raising awareness among Mexicans of the importance of archives and libraries for the understanding of our past and our present.
See website below for meeting topics and times. Most held at the CCSP; one workshop on 14 Nov, 2 pm is at the Archivo General del Estado de Oaxaca, Parque de las Canteras, Segunda Privada 21 de Marzo, Santa Lucía del Camino.

Talleres y reuniones para conmemorar el 15 aniversario de ADABI en México. ADABI es una asociación civil que impulsa proyectos enfocados al rescate y conservación del patrimonio documental de nuestro país, con el objetivo de fomentar la conciencia entre los mexicanos de la importancia de archivos y bibliotecas para la comprensión de nuestro pasado y nuestro presente.
Consulte el sitio web a continuación para conocer los temas y horarios de las reuniones. La mayoría celebrada en el CCSP; un taller el 14 de noviembre, a las 2 de la tarde, se llevará a cabo en el Archivo General del Estado de Oaxaca, Parque de las Canteras, Segunda Privada 21 de Marzo, Santa Lucía del Camino.

Age Group: All Ages
Venue: Centro Cultural San Pablo (CCSP) *
Address: 907 Hidalgo, Col. Centro Oaxaca, Oaxaca 68000
Phone: 951 518 7077

Add Event to Calendar: